Krzysztof Czarnecki podsumowuje działania McDonald’s wdrożone po lockdownie

Troska o bezpieczeństwo to wspólna sprawa nas wszystkich – szczególnie obecnie, kiedy przystosowujemy się do życia w nowej normalności. McDonald’s Polska wspólnie z agencją 24/7 Communication, przygotował materiał video, w którym przedstawiciel marki gastronomicznej Krzysztof Czarnecki podsumowuje działania podjęte w restauracjach, wdrożone po okresie lockdownu.

Goście i pracownicy mogą czuć się w restauracjach bezpiecznie, ponieważ procedury są zgodne z wytycznymi Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Stopniowe otwieranie restauracji od 18 maja, a także doświadczenie marki na innych rynkach pozwoliły na zastosowanie dodatkowych standardów – wszystko po to, aby każdy z nas mógł czuć się komfortowo i bezpiecznie.

Dobrymi rozwiązaniami należy się dzielić, dlatego przekazujemy video, które uważamy, że może stać się źródłem wiedzy dla branży gastronomicznej.