Marek Cynowski, Rebel Tang: Rośnie zainteresowanie kuchnią roślinną

Udostępnij artykuł

[SPECJALNIE DLA NAS] Co nas nie zabije to nas wzmocni. Jestem przekonany, że to stare przysłowie bardzo dobrze oddaje ostatnie nie łatwe dwa lata dla branży HoReCa, a w tym rynku dostawców żywności. Uważam, że najbliższy rok będzie już bardziej stabilny niż poprzednie  i będzie się cechować rozwojem i wzrostem – mówi Marek Cynowski, CEO Rebel Tang w komentarzu przygotowanym na potrzeby publikacji Rynek Dostawców w Polsce – RAPORT 2022.

Poprzedni rok skupiliśmy na rozwoju i zacieśnianiu współpracy z dostawcami, z którymi nawiązaliśmy współpracę, wraz ze startem w 2020 roku. Dla nas jako operatora sieci wirtualnych restauracji, działających tylko w dowozie, lockdown niewiele zmienił. Staraliśmy się jednak wspólnie z dostawcami, jak najlepiej dopasować do innego trybu pracy współpracujących z nami kuchni i zapewnić im jak najwięcej pracy.

Do najważniejszych trendów na pewno zaliczyłbym rosnące zainteresowanie kuchnią roślinną, na co odpowiedzią jest chociażby nasza restauracja Wege Gang. Drugim trendem, na który zwracamy uwagę jest ekologia, a także wszystkie aspekty związane ze zrównoważonym do niej podejściem. Nasze plany zakładają ekspansję międzynarodową. Dlatego ważnym jest dla nas, aby współpracujący z nami dostawcy działali również poza granicami Polski. To pozwala nam na wspólny rozwój nie tylko na rodzimym rynku.

Przy nowych współpracach jestem przekonany, że słowem klucz jest rzetelność i trudno dodać coś więcej. Rebel Tang jest dynamicznie rosnącą firma i współpracujący z nami dostawcy muszą umieć…Pełną treść komentarza publikujemy w Rynku Dostawców HoReCa – RAPORT 2022.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 24.03.2022
Aktualizacja: 24.03.2022