Marta Diop z Sodexo o działaniach marki w czasie pandemii

Komentuje: Marta Diop, Segment Director IFM Poland Sodexo 
Ostatni rok był dla nas czasem zmian, ale i dynamicznego rozwoju. Dziś możemy powiedzieć, że biznesowy kierunek, który sobie wytyczyliśmy, a także filozofia, według której działamy, okazały się słuszne. Sytuacja związana z koronawirusem stanowiła dla nas, oczywiście, wyzwanie pod wieloma względami, jednak po raz kolejny nasze wielobranżowe doświadczenie, pozwoliło szybko zareagować i odpowiedzieć na potrzeby rynku.

Krajowa gastronomia przechodzi trudny, ale i ważny czas. Trudny, ze względu na systemowe ograniczenia i tym samym ogromną zmianę w zachowaniach i oczekiwaniach konsumentów. Ważny, bo wybijający z rutyny i inspirujący do tworzenia nowego. O ile ponad przeciętne standardy bezpieczeństwa nie były dla nas zaskoczeniem, bo sami według takich działamy, to nie ominęła nas konieczność zmodyfikowania oferty usług żywieniowych. Naszą odpowiedzią na „nową normalność” jest ciągle rozwijana oferta cateringu online (w tym dania do samodzielnego przygotowania tzw. Ready to Cook), a  w odniesieniu do funkcjonujących restauracji pracowniczych – zróżnicowane dania na wynos, oferta grab-and-go oraz vending. Nadal chcemy wspierać krajową gastronomię poprzez aktywną współpracę z lokalnymi partnerami gastronomicznymi w ramach tzw. Mini Food Court.

Zmodyfikowane portfolio usług żywieniowych to tylko część „parasolowej” oferty, jaką przygotowaliśmy dla naszych obecnych i potencjalnych klientów w ramach programu o nazwie „rise with Sodexo”. Opracowaliśmy kompleksowe rozwiązania, które pozwalają naszym Klientom na bezpieczny powrót do działalności w nowej rzeczywistości – zaczynając od innowacyjnych usług dezynfekcji, usług hard facility management przez bezpieczne usługi żywieniowe po wirtualne recepcje czy po odpowiednią aranżację przestrzeni. Dostrzegamy, że dbanie o jakość życia pracowników stało się jeszcze większą potrzebą w obecnych czasach. Nasi konsumenci niezmiennie potrzebują zbilansowanych, różnorodnych, dostosowanych do ich potrzeb i oczekiwań posiłków. Ważna jest dla nich wygoda i bezproblemowy dostęp –  dostępność oferty na miejscu, ale także online.  Odpowiadamy na te bieżące potrzeby, aby im tą wspomnianą lepszą jakość życia zapewniać.

Komentarz powstał na potrzeby:

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.