Koncepcja projektu opiera się na specjalnie przygotowanym utworze oraz dedykowanym do niego układzie choreograficznym skupiającym się na myciu rąk. Warstwę muzyczną przygotował Holak, raper, artysta młodego pokolenia.
Częste mycie rąk przez 30 sekund jest teraz niezwykle ważne. Wszyscy robimy to dla wspólnego bezpieczeństwa. W restauracjach McDonald’s standardy odpowiedniego mycia rąk są z nami od zawsze. Poprzez naszą kampanię chcemy pokazać, że mycie rąk może również angażować i być po prostu fajne – mówi Anna Borys-Karwacka, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.
Cieszę, się, że wziąłem udział w tej aktywacji. Chodzi o to, żeby przypomnieć jak istotne jest mycie rąk. Liczę, że dzięki formie w jakiej to zrobiliśmy, temat trafi do młodszych, a idea zostanie utrwalona. Myślę, że wszyscy możemy na tym skorzystać – mówi Mateusz Holak, raper.
Viralową akcję McDonald’s Polska rozpoczyna na TikToku z udziałem Oliwii, która na co dzień pracuje w restauracji McDonald’s w Białymstoku oraz postaci znanej z wcześniejszych reklam marki.
Postać Babci, znana z reklamy kanapki McMuffin Twarożek i Rzodkiewka wywołała dużo pozytywnych emocji wśród odbiorców spotu. Po raz kolejny chcemy wywołać uśmiech na ich twarzach, dlatego do kampanii ponownie zaangażowaliśmy aktora – dodaje Anna Borys-Karwacka.
Kampania będzie miała miejsce na serwisach: TikTok, Instagram, Facebook i YouTube.
https://vm.tiktok.com/vALGVv/
https://www.instagram.com/p/B_kigHiJWde/
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – MARZEC 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.