McDonald’s w najnowszym spocie zachęca do noszenia maseczek

Udostępnij artykuł
Sieć gastronomiczna i Holak ponownie łączą siły w walce z pandemią. W stworzonym na potrzeby kampanii utworze, raper podkreśla, że wszystko jest w naszych rękach. Odpowiedzialne postawy w czasie pandemii oraz pozytywne nastawienie i wzajemne wsparcie są niezwykle ważne, a prawdziwy uśmiech widać nawet zza maski.

McDonald’s Polska kolejny raz promuje bezpieczne zachowania i edukuje w czasie pandemii. W maju br. firma rozpoczęła działania „Wszystko w naszych rękach”, zachęcające do częstego i odpowiedniego mycia rąk. Z kolei na początku września wspólnie z Anną Dereszowską przygotowała „Bajki z nowym morałem”, dzięki którym tłumaczyła nową rzeczywistość i edukowała najmłodszych. Teraz marka zachęca do zasłaniania nosa i ust w nowym spocie pod hasłem #ZakładamyMaski. Noszenie maseczek jest obowiązkowe w miejscach publicznych i – jak podkreślają eksperci – kluczowe w walce z rozprzestrzenianiem się koronawirusa.

Jako marka od zawsze jesteśmy blisko naszych gości i chcemy mówić o tym, co ważne. Obecna sytuacja dotyka nas wszystkich. Tęsknimy za normalnością, dlatego tak istotne jest przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i odpowiedzialna postawa – to one nas do niej przybliżają. W akcji #ZakładamyMaski łączymy edukację z pozytywnym przekazem, którego tak bardzo potrzebujemy. Teraz wszystko w naszych rękach – mówi Anna Borys-Karwacka, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska

W 30-sekundowym spocie widzimy gości i pracowników sieci restauracji w maseczkach, zza których bez trudu odczytać można uśmiechnięte twarze. Bohaterem spotu jest także Holak – raper, który przygotował specjalny utwór na potrzeby kampanii. Tekst bezpośrednio odnośni się do trudnych czasów, z których możemy wyjść obronną ręką razem, łącząc odpowiedzialne podejście z troską o innych. W kolejnej fazie komunikacji, kampanię wzmocni współpraca z influencerami realizowana na TikToku. W tym celu przygotowany został specjalny filtr AR, nawiązujący do spotu. To pierwszy przykład wykorzystania tego narzędzia przez markę w Polsce.

Za realizację kampanii odpowiada agencja DDB. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, natomiast działania PR prowadzi agencja 24/7Communication.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE październik-listopad 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 17.11.2020
Aktualizacja: 17.11.2020