Nowa pizzeria Gruby Benek we Wrocławiu

Udostępnij artykuł
Lokal marki został otwarty przy ulicy Przyjaźni 20 i jest drugim punktem sieci w tym mieście. – Dostawy pizzy do klienta była od zawsze filarem naszej działalności – podkreśla Katarzyna Włodarczyk-Pięta. – Ostatnie miesiące poświęciliśmy na ich usprawnienie i przyspieszenie. Wprowadzamy w tym zakresie innowacyjne rozwiązania, które pozwalają nam maksymalnie skrócić czas dostawy i zapewnić, że nasi klienci zawsze dostają produkt najwyższej jakości.

Od wielu miesięcy spodziewaliśmy się kolejnego zamrożenia działalności gastronomicznej w związku z drugą, jesienną falą pandemii i dobrze się do tego przygotowaliśmy mówi Katarzyna Włodarczyk – Pięta odpowiedzialna za rozwój sieci pizzerii Gruby Benek. Dlatego byliśmy spokojni otwierając nasz najnowszy lokal dzień po ogłoszeniu przez rząd zamknięcia restauracji dla gości, a pierwsze tygodnie pracy wrocławskiej pizzerii pokazały, że mieliśmy rację.

Klienci mogą tu zamówić flagowy produkt marki, czyli pizzę w amerykańskim stylu. Na miłośników klasyki czeka pizza na cienkim cieście we włoskim stylu, a uzupełnieniem oferty są lekkie sałatki i dodatki.

Mamy świadomość, że w dzisiejszych czasach przewagę konkurencyjną można zdobyć wyłącznie oferując klientom doskonałej jakości produkt, dlatego dbamy o to, aby każdy składnik spełniał nasze wyśrubowane -standardy smaku i składu – dodaje Katarzyna Włodarczyk- Pięta.

Od początku roku Gruby Benek otworzył już cztery nowe pizzerie – każdą z nich w ramach rozwijanego przez firmę systemu franczyzowego. Już planowane są też kolejne otwarcia, a w tej chwili sieć skupia się na działaniach marketingowych i aktywnym wsparciu sprzedaży w lokalach. Pizzeria Gruby Benek na osiedlu Przyjaźni we Wrocławiu czeka na gości od niedzieli do czwartku w godzinach 12.00 – 23.00, a w soboty i niedziele do północy. Wszystkie produkty z oferty lokalu można zamawiać telefonicznie pod numerem: 516 50 51 50 lub 71 711 79 40 oraz online na stronie www.grubybenek.pl

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE październik-listopad 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 12.11.2020
Aktualizacja: 12.11.2020