[TYLKO U NAS] Najbardziej praktyczne i nowoczesne czasopismo dla profesjonalistów branży. Dociera do właścicieli i osób podejmujących decyzje w zakresie inwestycji, zarządzania, zaopatrzenia i wyposażania restauracji niezależnych, sieciowych oraz lokali gastronomicznych. Zawsze i dla wszystkich BEZPŁATNY DOSTĘP do pełnego wydania. Numer ukazał się w tradycyjnej WERSJI PAPIEROWEJ oraz ogólnodostępnej INTERAKTYWNEJ elektronicznej (klikalne reklamy, możliwość osadzania materiałów video itp.).
W najnowszym wydaniu Nowości Gastronomicznych swoją wiedzą i doświadczeniem podzielili się:
- Mark Zarkhin, założyciel Grupy Kumpel (Browar Warszawski, Rest. Baczewskich, Pizza Lecentano);
- Piotr Popiński , właściciel Good Food Concept (Elixir by Dom Wódki, Folk Gospoda, Oberża pod Czerwonym Wieprzem);
- Karol Szafraniec, współwłaściciel Mango Vegan Street Food, Buena Vista Social Food i Zachodni Brzeg, Bocca Ristorante & Pizzeria oraz Paradiso Kitchen & Cocktails;
- Jacek Trybuchowski, współwłaściciel NINE’s Restaurant & Sports;
- Maciej Bilka, właściciel Gringo Bar;
- Tomasz Jench, CEO New York Pizza Department, ŻarWOK.
Dodatkowo Michał Tkaczyk, szef kuchni Hotel Bristol o kulturze brunchu, Waldemar Kaczmarek i Maksym Tabakov z Wina dajcie o deserach, Paweł Suchenek, szef kuchni Crowne Plaza Warsaw-The HUB o tym, jak budować kartę menu, Przemysław Butryn, szef kuchni Beef and Pepper o steku idealnym,
Poza tym w wydaniu znajdziecie artykuły i wypowiedzi:
- MARKETING I PROMOCJA – Ludzie jedzą oczami – Magdalena Malutko, CEO Agencji Kreatywnej Od Kuchni;
- MARKETING I PROMOCJA – Instastories – 15-sekundowa rewolucja – Zuzanna Krasnodębska, CEO Agencja Snygg Studio;
- WYPOSAŻENIE I ZAOPATRZENIE – Food halle zyskują na popularności – Katarzyna Westrych-Pavy, współwłaścicielka 370 Studio;
- BARMAN – Łukasz Zarzecki, główny trener Ogólnopolskiej Szkoły Barmanów o likierach ziołowych.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE maj – czerwiec 2022
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Czasopismo ukazało się w wersji drukowanej oraz elektronicznej, która posiada także wymiar interaktywny. Oznacza to, że nie tylko publikacja dotrze do poszukiwanej grupy docelowej w najszerszym z możliwych zasięgów w Polsce, ale również umożliwi bezpośredni kontakt z Państwa ofertą za pośrednictwem odnośników, linków czy dodatkowych filmików osadzonych w wersji online, które wzmocnią komunikację.
Wydawcą jest BROG B2B MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI wydawca czasopism: Świat Hoteli, Nowości Gastronomiczne, Sweets & Coffee, Stacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.
Kontakt z Wydawcą
BROG B2B MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI
Zbigniew Pąk
dyrektor sprzedaży
664 463 083, 22 290 66 11
z.pak@brogb2b.pl
Milena Kaszuba-Janus
redaktor naczelna Nowości Gastronomicznych
664 463 066
m.kaszuba@brogb2b.pl
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.