Nowy numer Sweets & Coffee dostępny!

Udostępnij artykuł

[TYLKO U NAS] Najbardziej praktyczne i nowoczesne czasopismo dla profesjonalistów branży. Dociera do właścicieli i osób podejmujących decyzje w zakresie inwestycji, zarządzania, zaopatrzenia i wyposażania kawiarni, cukierni, lodziarni, piekarni sieciowych oraz niezależnych. Zawsze i dla wszystkich BEZPŁATNY DOSTĘP do pełnego wydania. Numer ukazał się w tradycyjnej WERSJI PAPIEROWEJ oraz ogólnodostępnej INTERAKTYWNEJ elektronicznej (klikalne reklamy, możliwość osadzania materiałów video itp.).

W najnowszym wydaniu Sweets & Coffee swoją wiedzą i doświadczeniem podzielili się:

  • Bartłomiej Rychcik, CEO Enata Bread (Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni, Bakery);
  • Vedran Modrić dyrektor regionalny Starbucks w Polsce;
  • Adam Ringer, prezes zarządu, Ewelina Karpińska Head of Brand & Marketing Green Caffe Nero;
  • Agata Krzykowska – dyrektor generalna, Caroline Radziszewska – viceprezes, Aleksandra Tulińska – PR & Marketing Manager Batida;
  • Małgorzata Grycan, współwłaścicielka Grycan-Lody od Pokoleń;
  • Inna Yarova , współwłaścicielka dobro&dobro.

Poza tym w wydaniu znajdziecie artykuły i wypowiedzi:

  • Magdalena Malutko, CEO Agencja Kreatywnej Od Kuchni;
  • Marcin Michalik, właściciel Szkoły Baristów Colours of Coffee;
  • Patryk Płuciennik, wydawca Czajnikowy.pl;
  • Marcin Potkański, właściciel Mitte Caffe;
  • Dominik Dobosz, barista Green Caffe Nero;
  • Wojciech Kamiński, właściciel Migawka Cafe;
  • Dorota Ludwikowska, współwłaścicielka Słodkie Babki;
  • Aleksandra Sowa-Trzebińska, członek zarządu Cukiernia Sowa;
  • Michał Błasiak, Brand Ambassador Monin & Vitamix;
  • Ewelina Choińska, Rafał Kościuk, właściciele Fit Cake.

SWEETS & COFFEE wydanie pierwsze 2022
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Czasopismo ukazało się w wersji drukowanej oraz elektronicznej, która posiada także wymiar interaktywny. Oznacza to, że nie tylko publikacja dotrze do poszukiwanej grupy docelowej w najszerszym z możliwych zasięgów w Polsce, ale również umożliwi bezpośredni kontakt z Państwa ofertą za pośrednictwem odnośników, linków czy dodatkowych filmików osadzonych w wersji online, które wzmocnią komunikację.

Wydawcą jest BROG B2B MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI wydawca czasopism: Świat HoteliNowości GastronomiczneSweets & CoffeeStacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.plwww.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit HotelForum Rynku Gastronomicznego Food Business ForumForum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.

Kontakt z Wydawcą
BROG B2B 
MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI
Zbigniew Pąk
dyrektor sprzedaży
664 463 083, 22 290 66 11
z.pak@brogb2b.pl

Redakcja
Milena Kaszuba-Janus
664 463 066
m.kaszuba@brogb2b.pl

Karolina Stępniak
664 463 096
k.stepniak@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 02.06.2022
Aktualizacja: 02.06.2022