Papa John’s poszerza ofertę wegańską i nawiązuje współpracę z RoślinnieJemy

Obecnie można zamówić nie tylko jedną z pięciu dostępnych propozycji roślinnych oraz dwóch stricte wegańskich. Do „zielonej” rodziny dołączyły nowości: Pizza Mayo Nie-Kurczak oraz Pesto & Papryka. Można też stworzyć własną kompozycję z dostępnych składników oraz w każdej innej pizzy zamienić ser mozzarella na specjalny szer wegański Sheese. Roślinny zamiennik kurczaka pochodzi od The Vegetarian Butcher, producenta roślinnych alternatyw mięsa.

Z dużym zainteresowaniem patrzymy, jak zmienia się rynek i potrzeby klientów na całym świecie. Polska pod kątem popularności żywności wegańskiej czy wegetariańskiej jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się rynków w Europie. Co ciekawe, coraz więcej osób nie będących na regularnej diecie roślinnej szuka takich opcji. Stąd decyzja, by Warszawa wprowadziła ofertę roślinną jako jeden z pierwszych rynków PJ. Mimo iż słyniemy z szerokiej gamy klasycznych pizz i to one są naszą główną kategorią, pozycje wegańskie zyskują coraz więcej wiernych fanów. Z pewnością dalej będziemy prowadzić prace, mające na celu bycie liderem w tej kategorii wśród sieciowych pizzerii. Pomaga nam w tym fakt, że na rynku pojawia się coraz więcej dostawców świetnych jakościowo alternatyw dla mięsa, jak chociażby The Vegetarian Butcher – mówi Joanna Zawada, dyrektor marketingu sieci Papa John’s w Polsce.

Nowe propozycje marki Papa John’s wspiera kampania promocyjna, skupiona na działaniach online. Partnerem akcji została także inicjatywa RoślinnieJemy, aktywnie wspierająca producentów żywności, sieci handlowe czy restauratorów we wprowadzaniu oraz promowaniu roślinnych produktów i dań.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE październik-listopad 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Czas pandemii sprawił, że 20 proc. Polaków zaczęło postrzegać dietę roślinną jako bardziej atrakcyjną, jednocześnie, w tym trudnym okresie poszukujemy znanych nam smaków. Papa John’s poszerzając menu o kolejne pizze o w pełni roślinnym składzie udowadnia, że znakomicie potrafi odpowiadać na zmieniające się potrzeby Polaków. Roślinne alternatywy mięsa coraz częściej pojawiają się w naszych koszykach, teraz dzięki współpracy Papa John’s z The Vegetarian Butcher wszyscy, którzy poszukują mięsnych smaków, chcąc zarazem dokonywać wyborów bardziej przyjaznych planecie, mogą cieszyć się kolejną roślinną pizzą w Papa John’s – komentuje Maciej Otrębski, strategic partnerships manager w RoślinnieJemy.

Marka Papa John’s wprowadziła wegańską pizzę w swoich 350 restauracjach w Wielkiej Brytanii już w ubiegłym roku. W tym samym czasie także inne kraje zdecydowały się na ten ruch: Chile, UK, Holandia i właśnie Polska, przy czym ze względu na duże zainteresowanie żywnością wegańską w Warszawie, to właśnie stolica Polski była drugim miastem, w którym pojawiła się pizza dla wegan. Sieć zapowiada także, że wiele z innowacji produktowych, z których sieć słynie na całym świecie, będzie dotyczyło oferty wegańskiej – bez kompromisów dla jakości i smaku.

Dla przypomnienia: wegański szer – Sheese® – jest wytwarzany na niewielkiej wyspie Isle of Bute, położonej w pobliżu zachodnich wybrzeży Szkocji. Stworzono go z myślą o osobach, które poszukują produktów alternatywnych dla nabiału, których produkcja jest też przyjazna dla środowiska. Sheese zdobył ponad 19 nagród i wyróżnień w ciągu ostatnich 3 lat. Brytyjska organizacja PETA przyznała mu tytuł najlepszej bezmlecznej alternatywy dla sera podczas Vegan Food Awards w Wielkiej Brytanii. Sheese wytwarzany jest z użyciem oleju kokosowego. Nie zawiera glutenu, nabiału, laktozy, ani żadnych składników odzwierzęcych. Posiada certyfikat jako produkt wegański (The Vegan Society) oraz koszerny (Pareve). Nie zawiera GMO, oleju palmowego ani tłuszczów uwodornionych.

Wegańska oferta jest dostępna w 6 lokalach sieci Papa John’s w Warszawie – poprzez stronę www.papajohns.pl można je zamówić w dostawie do domu. Dokładna mapa stref dowozu znajduje się na stronie marki. Na gości chcących zamówić nowe pizze wegańskie czekają atrakcyjne promocje. Do końca roku wszystkie pizze wegetariańskie i wegańskie będą dostępne ze zniżką 30 proc. Co poniedziałek można także zamówić pizze korzystając z promocji 2 za 1. Wdrożenie nowej oferty jest promowane przede wszystkim w social media, w lokalach sieci oraz w sieci Google.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.