Poznań: Nowy koncept OBOK. z azjatyckimi burgerami

Udostępnij artykuł
Dania można zamawiać w różnych odsłonach i kupić je wyłącznie z dostawą lub odbiorem własnym. – O sprzedaży na wynos myśleliśmy już w ubiegłym roku, musieliśmy jednak zweryfikować nasz pomysł wiosną, gdy rozpoczęła się pandemia i dopiero teraz w dużej mierze zrealizowaliśmy to, co zakładaliśmy na początku – wyjaśnia Monika Sadowska, właścicielka restauracji SPOT. i Dwa Pokoje z Kuchnią.

OBOK. miało powstać jako niezależna restauracja z osobną kuchnią. Pandemia spowodowała jednak, że remont nowego budynku na Wildzie został odłożony przynajmniej do przyszłego roku. Na razie wszystko dzieje się w kuchni SPOT. ze składników, używanych na co dzień w restauracji. Tam też burgery otrzymują azjatycki twist. Fermentacja, kiszenie i przygotowywanie odbywa się na miejscu.

W ofercie OBOK. jest dziewięć burgerów (m.in. z szarpaną pieczoną kaczką, wolno pieczonym boczkiem, kurczakiem w tempurze czy mieloną wołowiną), wśród których są też propozycje dla wegan i wegetarian (grillowany marynowany boczniak oraz wegański kotlet). Ceny wahają się od 25 do 34 zł. Wśród dodatków jest fermentowany polski czosnek i pikle (7-8 zł) oraz sałatki (od 15 do 19 zł), m.in. z tofu w pomarańczach.

Do azjatyckich burgerów OBOK. poleca polskie wina od najlepszych producentów. Dostawy realizowane są w strefie ośmiu kilometrów od poznańskiej Wildy. Odbiór własny przy ul. Dolna Wilda 87. Minimalne zamówienie – 40 zł. Zamówienia można składać bezpośrednio na stronie OBOK. (www.obok.poznan.pl) i telefonicznie 61 835 88 40lub przez pośredników (głodny.pl i pyszne.pl).

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE październik-listopad 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 16.12.2020
Aktualizacja: 16.12.2020