Restaurant Week przedłużony do 5 lipca

Udostępnij artykuł
Trwa największy w Polsce festiwal kulinarny. Tak jak podczas ubiegłorocznej, rekordowej jesiennej edycji, także i teraz goście nie zawiedli. Zainteresowanie wydarzeniem jest tak duże, że organizatorzy zdecydowali o przedłużeniu wydarzenia o dodatkowy tydzień – do 5 lipca. Nowości Gastronomiczne i Horecanet.pl objęły wydarzenie patronatem medialnym.

W Restaurant Week bierze udział ponad 300 najciekawszych restauracji z czternastu regionów. W cenie 49 zł za osobę goście otrzymają popisowe trzy daniowe menu, festiwalowy koktajl oraz Coca-Colę. Rezerwacje online na www.restaurantweek.pl.

Po trudnym czasie kwarantanny do restauracji powróciło życie. Liczba gości rośnie z tygodnia na tydzień. Budzi to wielki optymizm całej niezależnej sceny restauracyjnej, która przygotowała nowe propozycje menu i zadbała o dostosowanie lokali do obowiązujących standardów bezpieczeństwa. Ogromne zainteresowanie Festiwalem to najlepszy dowód na to, że Polacy kochają chodzić do restauracji i nadal chcą je wspierać. Zanim Restaurant Week rozpoczął się na dobre, goście dokonali rezerwacji na 46 tys. doświadczeń restauracyjnych.

To zaskakujące, że mimo sytuacji Festiwal cieszy się jeszcze większym zainteresowaniem niż przed pandemią. Na pewno wpływ na to ma ogromna kampania reklamowa, jaką prowadzimy by przekonać ponownie Gości do wizyt w restauracji. Ważna jest także chęć pomocy restauracjom, jaka płynie od Gości w całej Polsce – mówią Maciek Żakowski i Paweł Światczyński, organizatorzy wydarzenia.

W Festiwalu odbywającym się pod hasłem #WiwatGoście #WiwatRestauracje bierze udział ponad 300 najlepszych restauracji z całej Polski: Krakowa, Trójmiasta, Wrocławia, Warszawy, Poznania, Łodzi, Szczecina, Białegostoku, Rzeszowa oraz regionów Silesii, Lubelskiego i Podhala. Goście mają do wyboru ponad 600 trzydaniowych menu, bazujących na świeżych produktach sezonowych, składających się z przystawki, dania głównego i deseru. Wśród festiwalowych propozycji znajdą coś dla siebie zarówno fani menu wegetariańskich i wegańskich, jak i mięsnych. Każdy pełnoletni uczestnik Festiwalu otrzyma w prezencie festiwalowy koktajl Martini Fiero & Kinley Tonic oraz butelkę Coca-Coli. Płacąc BLIKiem za rezerwację, między 12 – 29 czerwca, pierwsze 10 tys. osób, otrzyma 10 złotych zniżki.

Rezerwacje: www.RestaurantWeek.pl.

Festiwalowe miasta i regiony: Białystok, Kraków, Łódź, Lubelskie, Podhale, Poznań, Rzeszów, Silesia, Szczecin, Toruń, Trójmiasto, Warmia i Mazury, Warszawa, Wrocław.

Termin Festiwalu: 17 czerwca – 5 lipca 2020 r.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE
kwiecień-maj 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 22.06.2020
Aktualizacja: 22.06.2020