Rusza akcja „Pomocne Pudełko”

Udostępnij artykuł
Jej celem jest przekazanie ponad 1700 posiłków potrzebującym z trzech miast Polski – Warszawy, Krakowa i Białegostoku. Inicjatorem i organizatorem akcji jest Stowarzyszenie Przedsiębiorców Branży Cateringu Dietetycznego wraz z firmami Cateromarket, Goodspeed i InPost.

W ramach akcji „Pomocne Pudełko” w tygodniu poprzedzającym święta, czyli w dniach 14-18 grudnia 2020 roku do trzech lokalizacji – w Warszawie, Krakowie oraz w Białymstoku – zostaną rozwiezione posiłki dla potrzebujących, które będą przygotowane przez firmy cateringu dietetycznego, które dołączyły do akcji. Partnerami akcji, po stronie potrzebujących, są organizacje: Serce Miasta, Zupa na Plantach oraz Stowarzyszenie ku dobrej nadziei.

Do akcji włączyło się 14 firm oferujących catering dietetyczny: Catering2be, Dieta Premium, Dietbox, Fit Kalorie, Fit na 5, Fitness Catering, Fresh Catering, LightDiet, Mihiderka W Drodze, Przełom w Odżywianiu, Rukola, WJEM, Wygodnadieta.pl oraz Zdrowy Smak. Firmy te przekażą w tym tygodniu łącznie ponad 1700 posiłków.

Codziennie, od 14 do 18 grudnia logistyczni partnerzy Pomocnego Pudełka, czyli Goodspeed i InPost rozwiozą do organizacji pomocowych posiłki od firm cateringowych, które przyłączyły się do akcji.

Inicjatywa, którą podjęliśmy, ma na celu pomoc osobom w potrzebie w tym szczególnym przedświątecznym czasie. Cieszymy się, że wiele firm cateringowych dołączyło do naszej akcji, a dzięki naszym partnerom logistycznym mamy możliwość sprawnie przekazać posiłki tam, gdzie osoby potrzebujące będą mogły z nich skorzystać. Wierzymy, że w ten sposób chociaż w drobnym zakresie wpłyniemy na jakość ich życia. To pierwsza taka akcja organizowana przez nasze stowarzyszenie. I pewnie na niej nie poprzestaniemykomentuje Marek Lekki ze Stowarzyszenia Przedsiębiorców Branży Cateringu Dietetycznego.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE październik-listopad 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 15.12.2020
Aktualizacja: 17.12.2020