Sodexo wchodzi we współpracę z cateringiem dietetycznym Niezła Zupa

Udostępnij artykuł
Marka związana z usługami żywieniowych, rozpoczyna kooperację z Moniką Honory – autorką holistycznego programu dietetycznego dla osób z nadwagą i otyłością oraz entuzjastów zdrowego stylu życia („Program Przemian”). W ramach współpracy Sodexo odpowiada za produkcję i dystrybucję wysokojakościowych zup, stanowiących podstawę dietetycznego cateringu zupowego o nazwie „Niezła Zupa”.

Sodexo w ramach świadczonych przez siebie usług żywieniowych dla biznesu, pozostając w zgodzie z przyjętą filozofią zrównoważonego rozwoju, od lat czynnie promuje różnorodną, zbilansowaną dietę. Firma współpracuje ze sprawdzonymi lokalnymi dostawcami (w oparciu o Kodeks Postępowania Dostawców), włącza się w inicjatywy organizacji podejmujących problematykę żywienia oraz wspiera lokalną gastronomię współtworząc ofertę z innymi podmiotami na rynku.

W październiku br. Sodexo nawiązało współpracę z Moniką Honory, ekspertem holistycznego odchudzania, autorką programu dietetycznego o nazwie „Program Przemian”, który dedykowany jest osobom z otyłością i nadwagą, a także wszystkim, którzy przykładają wagę do zdrowego odżywiania. Elementem programu jest wprowadzanie do jadłospisu zup i zastępowanie nimi posiłków stałych, stąd oprócz konsultacji i wiedzy (przekazywanej np. w formie książek, e-booków) Monika Honory oferuje specjalistyczny catering zupowy pod marką „Niezła Zupa”. Wyłącznym producentem i dystrybutorem zup, składających się na linię „Niezła Zupa” jest Sodexo, oferując wieloletnie doświadczenie w zakresie budowania różnorodnego menu i świadczenia cateringu klasy premium – w tym: z zachowaniem zaostrzonego reżimu sanitarnego. 

Projekt „Niezła Zupa” to dla nas kolejna możliwość aktywnego świadczenia usług cateringowych w czasie pandemii koronawirusa. Stoimy na stanowisku, że potrafimy zaoferować posiłki przygotowane i dostarczone z zachowaniem najwyższych na rynku standardów higieny i bezpieczeństwa żywności, a nasze bogate doświadczenia kulinarne zapewniają nam aprobatę cenionych ekspertów żywności i żywienia. Wartością dodaną, której  dopatrujemy się we współpracy z Moniką Honory, jest realne, codzienne wsparcie osób zmagających się z problemem nadwagi i otyłości, a niezależnie – promowanie zdrowego odżywiania, co pozwala nam działać w duchu wyznawanej przez nas poprawy jakości życia –  komentuje Marta Diop, Segment Director IFM Sodexo Poland.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE październik-listopad 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Nasze zupy przygotowywane są przez wykwalifikowanych kucharzy Sodexo, w doskonale wyposażonej kuchni, z zachowaniem najwyższych standardów higieny i bezpieczeństwa. Różnorodne, kolorowe, pełnowartościowe menu układane jest pod okiem Szefa Kuchni i dietetyka. W recepturach nie stosujemy konserwantów, korzystamy wyłącznie z naturalnych produktów. Wszystko to sprawia, że osoby realizujące „Progam Przemian”, mogą mieć pewność, że redukują wagę w sposób bezpieczny i optymalny, choć warto nadmienić, że „Niezłą Zupę” oferujemy każdemu niezależnie od jego wagi, bo właściwe odżywianie to podstawa zdrowego trybu życia – mówi Monika Honory, autorka „Programu Przemian”.

Działania Sodexo w obszarze gastronomii w czasie pandemii koronawirusa obejmowały dotychczas m.in.: rozwój oferty cateringu online (w tym dania do samodzielnego przygotowania tzw. Ready To Cook), oferty dań na wynos, oferty grab-and-go i vendingu, a także aktywną współpracę z lokalnymi partnerami gastronomicznymi w ramach tzw. Mini Food Court. Firma otrzymała nagrodę „Food Business Awards 2020” w kategorii „Wsparcie dla gastronomii”.

Zupy z linii cateringu „Niezła Zupa” można zamawiać na stronie niezlazupa.pl. Dostawa realizowana jest na terenie całego kraju.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 17.11.2020
Aktualizacja: 17.11.2020