Tomasz Sokołowski, Perino: Nasze produkty świetnie wpisały się w pandemiczną sytuację

Udostępnij artykuł

[SPECJALNIE DLA NAS] Początek roku 2021 i lockdown branży gastronomicznej był przerażający. Jednak szybko odrobiliśmy lekcję,  przeanalizowaliśmy sytuację i okazało się, że jesteśmy we właściwym miejscu i czasie. Relacje z naszymi partnerami biznesowymi pokazały, że możemy na siebie liczyć, a świeże, mrożone makarony to doskonałe produkty w czasie, kiedy wszyscy borykają się z brakami kadrowymi – mówi Tomasz Sokołowski, prezes zarządu Perino w komentarzu przygotowanym na potrzeby publikacji Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2022.

Naszą siłą okazała się elastyczność produkcji i rozwinięta dystrybucja własna, ułatwiająca szybką realizację zamówień. W niepewnej sytuacji klienci nie byli gotowi do dużych zamówień, a posiadając dystrybucję mogliśmy dopasować minimum logistyczne do ich potrzeb. Partnerzy mogli liczyć na naszą pomoc na polu finansowym, czy przy zarządzaniu stokami magazynowymi. Niejednokrotnie doradzaliśmy przy tworzeniu kart menu.

Produkty Perino (wytwarzane wyłącznie z najlepszej jakości pszenicy durum) świetnie wpisały się w pandemiczną sytuację. Szefowie kuchni dostali od nas w swoje ręce produkty, które ”pomagały” im w kuchni. Błyskawiczne w przygotowaniu, nie wymagające dodatkowej pracy (lepienia, zagniatania), niegenerujące strat w przygotowaniu, doskonale prezentujące się zarówno na talerzu restauracyjnym, jaki i w menu cateringowym, czyli oszczędzające czas i koszt w kuchni, po prostu idealne. Obecnie nasza firma działa już w normalnym rytmie. Przebudowaliśmy ofertę produktową na nowy rok, wprowadziliśmy  nowe smaki. Pracujemy nad usprawnieniem komunikacji z branżą. Unowocześniamy model zamówień, a także rozbudowujemy nasze siły sprzedaży, aby szeroko wyjść naprzeciw potrzebom naszych odbiorców. Przygotowaliśmy systemy i mechanizmy promocyjne. Jesteśmy młodą firmą, stawiającą na rozwój swój i partnerów biznesowych.

Czego możemy spodziewać się w nowym roku? Według mnie rozwoju cateringów i produktów odpowiadających na potrzeby nowoczesnego klienta. Trend prozdrowotny oraz poszukiwanie…Pełną treść komentarza publikujemy w Rynku Dostawców HoReCa – RAPORT 2022.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Opublikowano: 24.03.2022
Aktualizacja: 24.03.2022