Aneta Ykema panelistką XIV Forum Profit Hotel 2019

Udostępnij artykuł
Założycielka i dyrektor zarządzająca Hoteliart weźmie udział w dyskusji pt.: „Sky is the limit – CSR, guest experience i art ”. Tegoroczna edycja najważniejszego w Polsce spotkania hotelarzy odbędzie się już 11 grudnia w Warsaw Marriott Hotel.

Aneta Ykema to hotelarz z pasją i 15 letnim międzynarodowym doświadczeniem zawodowym zdobytym w prestiżowych sieciach hotelowych, takich jak: Best Western, Orbis, Small Luxury Hotels, Accor Hotels, Lindner Hotels AG, InterContinental® Hotels Group w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Austrii i Polsce. Ekspertka w dziedzinie sprzedaży, zarządzania kluczowym klientem (Key Account Management) oraz MICE (Meetings, Incentives, Conference, Events).

Zarządzała wiodącymi klientami korporacyjnymi oraz rządowymi (Ambasady, Delegacja Unii Europejskiej przy ONZ, OSCE – Organizacja Bezpieczeństwa i Współpracy w Europie) w Wiedniu reprezentując sieć hotelową IHG z ramienia hotelu InterContinental® Vienna. Kierowała zespołem sprzedaży eventowo – konferencyjnej pierwszego hotelu stadionowego w Niemczech – Lindner BayArena w Leverkusen, gdzie zajmowała się profesjonalną organizacją spotkań biznesowych, meczów Budnesliga i Champions League. Wydelegowana do Task Force, brała udział we wprowadzaniu standardów hotelowych oraz wdrażaniu systemu operacyjnego Opera w różnych hotelach sieci Lindner. Jako dyrektor działu MICE w hotelu Novotel Neuss am Rosengarten w Niemczech, wraz z zespołem, dowodziła organizacji eventów do 7500 osób. Będąc regionalnym koordynatorem marketingu w sieci hotelowej Orbis w Poznaniu, sprawowała pieczę nad 4 markami hoteli Orbis dbając o zachowanie standardów Corporate Indetity oraz marki, znając jednocześnie doskonale polski rynek hotelarski.

Współorganizator wiedeńskiej konferencji International Hotel Investment & Design Club Forum jako partner Reburg & Partners, zrzeszającej największe osobistości ze świata hotelarskiego.
Coach projektu Brand Award – „Leisure Hotels for Millennials”, we spółpracy z wiedeńskim uniwersytetem MODUL kierowała grupą studentów analizujących europejskie marki hotelowe dla gościa i pracownika Millennial.

Absolwentka studów magisterskich na wydziale hotelarstwa, na Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu oraz MBA ze specjalizacjami Hotel & Tourism Development oraz Real Estate Development wiedeńskiego uniwersytetu MODUL.

Certyfikowany trener hotelowy „Train the trainer“. Posiadaczka licznych wyróżnień i certyfikatów: Accor Academie „Sprzedaż MICE“, IFH – Ispirations For Hospitality: „Zarządzanie hotelowe w oparciu o USALI”, „Effective Leadership”, „Coaching jako narzędzie zarządzania”. Specjalista hotelowych systemów operacyjnych: Fidelio, Opera Sales & Catering, Delphi Sales & Catering, Delfpi Sales Force.

VIDEORELACJA Z UBIEGŁOROCZNEJ EDYCJI
XIII FORUM PROFIT HOTEL 2018

Organizator – redakcja czasopisma Świat Hoteli oraz portalu Horecanet.pl – serdecznie zaprasza do udziału w czternastej edycji najważniejszego w Polsce spotkania hotelarzy, któremu towarzyszy ósma edycja bezpłatnego konkursu dla najlepszych obiektów w Polsce – PROFIT HOTEL AWARS 2019 oraz trzecia edycja konkursu dla dostawców – SUPPLIER OF THE YEAR 2019.

W PROGRAMIE WYDARZENIA
Rzeczowe i najbardziej praktyczne wskazówki dotyczące rozwoju biznesu i unikania trudności, porady od najwybitniejszych praktyków i ekspertów, całodzienne dyskusje oraz prelekcje! Ale przede wszystkim kuluarowe spotkania w niemalże rodzinnym już gronie przyjaciół i partnerów w biznesie; indywidualne i nasze autorskie rozmowy dotyczące współpracy w formule Business Speed Dating; uroczysta kolacja z Galą Profit Hotel Awards 2019 oraz Supplier of the Year 2019.
To wszystko odbędzie się 11 grudnia w Warsaw Marriott Hotel.

WWW.PROFITHOTEL.PL

Organizatorem jest BROG B2B – media efektywnej komunikacji – wydawca czasopism: Świat HoteliNowości GastronomiczneSweets & CoffeeStacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.

Kontakt z Organizatorem
BROG B2B MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI
Karolina Stępniak
redaktor naczelna ŚWIAT HOTELI
dyrektor wydawnicza BROG B2B
664 463 096, 22 290 66 11
k.stepniak@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.


Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 05.12.2019
Aktualizacja: 20.02.2022