Hilton EventReady oraz CleanStay – nowe programy dla sektora MICE

Udostępnij artykuł
Programy Hilton EventReady oraz CleanStay ustanawiają nowe standardy czystości dla organizacji eventów oraz obsługi klienta. Globalny program ma na celu dostarczanie innowacyjnych rozwiązań organizatorom spotkań, jak również poczucia bezpieczeństwa ich uczestnikom.

Od ponad 100 lat hotele Hilton na całym świecie służą jako miejsca organizacji najznamienitszych i najważniejszych spotkań, eventów czy wydarzeń rozrywkowych – od ceremonii wręczenia nagród z udziałem największych gwiazd, poprzez zjazdy polityczne, międzynarodowe konferencje, aż do wystawnych przyjęć ślubnych, a nawet jako scenerie filmowe. Dziś kontynuujemy te tradycje – z zachowaniem bezpiecznej odległości.

Wychodząc naprzeciw potrzebie zapewnienia bezpieczeństwa grupom podróżujących oraz poszerzając ofertę eventową, Hilton ogłasza dziś start nowego globalnego programu poświęconego spotkaniom i wydarzeniom, wyznaczającego standardy w obszarze czystości i obsługi klienta. Przygotowany na podstawie szczegółowych badań oraz informacji zwrotnej od klientów, Hilton EventReady oraz CleanStay to kolejna faza niedawno uruchomionego programu Hilton CleanStay.

W Hiltonie zawsze wierzyliśmy w siłę kontaktów osobistych i jesteśmy dumni z wyjątkowych doświadczeń, jakie nasi pracownicy tworzą wraz z organizatorami spotkań – powiedział Chris Nassetta, prezes i CEO w Hilton. – W dzisiejszych czasach zdajemy sobie sprawę, że dla osób organizujących spotkania oraz ich uczestników ważne jest zdrowie i bezpieczeństwo. Hilton EventReady dostarcza innowacyjne rozwiązania dla kompleksowej organizacji eventów – od elastyczności w ich planowaniu, poprzez protokoły dotyczące zachowania dystansu, aż do przejrzystości zasad dotyczących czystości i ciekawych opcji cateringowych.

Główne założenia programu Hilton EventReady oraz CleanStay to:

  • Protokoły czystości: Program jest rozszerzeniem wcześniej obowiązujących podwyższonych standardów sanitarnych spod znaku niedawno uruchomionego programu Hilton CleanStay wychodzących naprzeciw potrzebom związanym z organizacją spotkań.Obejmuje wykorzystanie pieczęci bezpieczeństwa na drzwiach pokoi gościnnych oraz konferencyjnych, stacje sanitarne we wspólnych częściach hotelu oraz miejscach spotkań, jak również checklistę EventReady dla pomieszczeń.
  • Elastyczność procesu rezerwacji oraz płatności: Zdając sobie sprawę z wagi elastyczności w dzisiejszych czasach, personel Hilton będzie współpracował z naszymi klientami w celu osiągnięcia wspólnych w celów za pomocą:
  • Elastycznej oferty cenowej oraz elastycznych opcji wynajmu powierzchni i warunków umów;
    • Ofert odpowiadających potrzebom Klientów, tj. uproszczonych umów przy organizacji małych spotkań;
    • Hilton EventReady Playbook, w której przedstawiono profesjonalne wskazówki oraz rozwiązania, tj. Hybrid Meetings płynnie łączące spotkania zorganizowane na miejscu z wideokonferencjami, Room Sets oraz Creative Networking.
  • Bezpieczne i społecznie odpowiedzialne rozwiązania: W celu organizacji spotkań i eventów w sposób odpowiedzialny, personel Hiltona współpracować będzie z Klientami w celu osiągnięcia celów zaplanowanych wydarzeń z zachowaniem bezpieczeństwa zdrowotnego uczestników oraz z poszanowaniem środowiska naturalnego.


Aby tego dokonać, wykorzystamy kreatywne rozplanowanie powierzchni eventowych oraz obsługi gastronomicznej gwarantujące zachowanie bezpiecznego dystansu, wprowadzimy ciekawe menu, jak również podzielimy się rozwiązaniami w obszarze dbałości o środowisko zgodnie z zasadami LightStay – nagrodzonej platformy Hiltona mierzącej odpowiedzialność społeczną biznesu.

Organizacja każdego spotkania i eventu otrzyma wsparcie ze strony dedykowanego personelu, który zawsze stara się aby każde z wydarzeń mających miejsce w naszych hotelach przeszło najśmielsze oczekiwania zarówno jego organizatorów, jak i uczestników – od chwili rezerwacji to momentu płatności.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 14.07.2020
Aktualizacja: 14.07.2020