Kraków zyska hotel w stylu chińskiego art deco

Udostępnij artykuł
W 2019 rok, Kraków wkroczy z nowym hotelem. Metropolo by Golden Tulip stanie przy ul. Orzechowej i nawiązując do marki, będzie zbudowany w stylu chińskiego art deco.

Metropolo by Golden Tulip to 220 wysokiej jakości pokoi, duża powierzchnia konferencyjna, a dla strudzonych podróżami oraz wygłodniałych relaksu, spa. Marka Metropolo jest już znana na świecie, ale wciąż stawia na ekspansję. Celem brandu jest być globalnym liderem na rynku międzynarodowym. Będzie to pierwsza odsłona takiego hotelu w Polsce, jednak jeszcze nie w pełni przedstawiająca ten brand.

– To kolejny w Polsce i kolejny w Krakowie hotel z grupy Louvre Hotels. Mamy nadzieję, że podobnie, jak pozostałe, będzie spełniał najbardziej wyszukane oczekiwania naszych gości – mówi Adam Konieczny, dyrektor ds. rozwoju na Polskę i Europę Wschodnią. – Chcemy, by nowo wybudowany hotel odpowiadał filozofii grupy, w myśl hasła: „do, dare, dream”, czyli działaj – odważ się – marz! To oznacza, że nasi goście znajdą u nas dużo więcej niż wygodne łóżko i smaczne posiłki – dodaje Adam Konieczny.

RYNEK HOTELARSKI W POLSCE RAPORT 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Inwestorem lokalnym krakowskiego Metropolo by Golden Tulip jest założyciel firmy Europlan Artur Kozieja.

– Decyzja o podjęciu współpracy z Louvre Hotels Group wbrew pozorom nie była trudna. Sama marka jest bardzo mocnym brandem i znajduje się w pierwszej piątce światowych sieci hotelowych. Ponadto, miałem okazję od środka przyjrzeć się, jak działa wschodni biznes, będąc ponad 5 lat w Chinach. Jestem przekonany, że krakowski Metropolo by Golden Tulip będzie ważnym miejscem na mapie stolicy Małopolski – podsumowuje Artur Kozieja.

Krakowski rynek hotelarski jest bardzo wymagający. Turyści i goście biznesowi chętnie odwiedzają to miasto i coraz częściej stawiają na wysoki standard obiektu oraz najwyższą jakość obsługi. Hotel Metropolo by Golden Tulip jest odpowiedzią na te potrzeby, ale też zupełnie nową jakością na rynku. W Polsce brakowało do tej pory obiektów, które garściami czerpią inspirację z chińskiej filozofii. Widać to nie tylko w wystroju nawiązującego chińskiego art deco, ale także we wspomnianej filozofii, która przekłada się na sposób funkcjonowania hotelu oraz najwyższy komfort gości.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 04.10.2018
Aktualizacja: 04.10.2018