Łódzka Sukcesja wzbogaca ofertę gastronomiczną

Udostępnij artykuł
Do grona najemców centrum handlowo-rozrywkowego dołącza kolejny lokal, który jeszcze w tym miesiącu powiększy strefę food court  na poziomie 1. Nowy punkt na mapie Sukcesji to autorski koncept i marka na rynku. Jej specjalnością są szybkie pizze na cienkim cieście, podawane w ciągu kilku minut prosto z pieca. W menu pizzerii Pizza Black Fox. znajdzie się około 40 rodzajów pizzy (w tym mini, o średnicy 15 cm), a także  m.in. zupy i sałatki.

Centrum sukcesywnie wzbogaca ofertę kulinarną. Niedawno otworzyła tu podwoje restauracja Five z dużym sezonowym tarasem zewnętrznym, która zajęła blisko 800 mkw. na parterze.  W ostatnich miesiącach w food courcie pojawił się też np. pierwszy w Łodzi bar Sushi GO i naleśnikarnia Golden Crepes. Oprócz nowych lokali, klienci Sukcesji mają do wyboru zarówno popularne fast foody międzynarodowych sieci (m.in. McDonald’s, KFC, Burger King, Subway), jak i tradycyjną kuchnię polską (Rajskie Jadło), orientalną (Chopstix Noodle Bar) czy arabską (Zahir Kebab).  Poza strefą gastronomiczną funkcjonują znane kawiarnie:  Starbucks Coffee, Grycan, Coffee to Go i Chude Ciacho z dietetycznymi wypiekami.

– Stale rozwijamy ofertę gastronomiczną, dbając o jej różnorodność, bo takie są oczekiwania klientów. Średnie obroty strefy food court w 2018 roku wzrosły o ponad 24 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem – podkreśla Andrzej Dratwicki, prezes REM Sukcesja, spółki zarządzającej Centrum.

Sukcesja to najnowsze centrum handlowe w Łodzi, położone blisko ścisłego centrum, w sąsiedztwie m.in. Expo Łódź, Akademickiego Centrum Sportowo-Dydaktycznego PŁ i  nowych osiedli mieszkaniowych. Na ponad 128 tys. mkw. powierzchni całkowitej i około 45 tys. mkw. powierzchni najmu znajdują się pasaż handlowy ze strefą gastronomiczną i część rekreacyjno-rozrywkowa m.in. z najnowocześniejszym w Łodzi 9-salowym kinem Helios. Do dyspozycji klientów jest dwupoziomowy parking na ponad 1 tys. miejsc, na którym są dwie stacje ładowania pojazdów elektrycznych. Inwestorem jest spółka Fabryka Biznesu.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – LUTY – MARZEC 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

 

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 08.04.2019
Aktualizacja: 08.04.2019