Urządzenia chłodnicze i szkolenie personelu w najnowszych Nowościach Gastronomicznych

Udostępnij nas na:
Poza tym w numerze także: oleje i frytury, innowacyjne rozwiązania w zakresie utrzymywania czystości, spójny wizerunek lokalu online oraz restauracja w obiekcie z historią w tle. Na okładce Daniel Pawełek – właściciel Ferment Group, która w swoim portfolio posiada takie restauracje jak Rozbrat 20, Kieliszki na Hożej, czy Brasserie Warszawska. Zachęcamy do reklamy kontekstowej w ramach poszczególnych działów, a tym samym efektywnej inwestycji przekładającej się na wymierne korzyści marketingowe.
Okładki poprzednich wydań Nowości Gastronomiczne

Jak w każdym wydaniu na naszych Czytelników czekać będą praktyczne wskazówki i porady dotyczące zaopatrzenia, wyposażenia i zarządzania biznesem.

Serdecznie zapraszamy do współpracy firmy, którym zależy na dotarciu ze swoją ofertą produktów lub usług do decyzyjnych profesjonalistów sektora HoReCa.
Uwaga! Ostatnie zlecenia na reklamę przyjmujemy do 29 maja.

Czasopismo wydawane jest przez BROG B2B – media efektywnej komunikacji – właściciela magazynów: Świat Hoteli, Nowości Gastronomiczne, Sweets & Coffee, Stacja Benzynowa & Convenience Store, portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Paliwowego PetroTrend.

Kontakt – BROG B2BBiuro Reklamy:Zbigniew Pąk, dyrektor sprzedaży
664 463 083, 22 290 66 11
z.pak@brogb2b.pl

Redakcja:
Milena Kaszuba-Janus
redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne
664 463 066, 22 290 66 11
m.kaszuba@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.