Warszawa: So!Coffee w Factory Annopol w nowej odsłonie

Udostępnij artykuł
Kawiarnie tej sieci to miejsca wytchnienia i relaksu – z miłą atmosferą, oryginalnym wystrojem i bogatą ofertą. Od niedawna w So!Coffee w Factory Annopol w Warszawie także osoby niepełnosprawne mogą poczuć się w pełni komfortowo. Oprócz odpowiedniego przeszkolenia obsługi zostały zastosowane liczne udogodnienia.

Duże przestrzenie między stolikami, ułatwiają dostęp osobom na wózkach inwalidzkich. Wysokość i szerokość stolików została dopasowana do wózków, a piktogramy na witrynie szklanej oraz stołach sygnalizują miejsca przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Dostępne są uchwyty na kule dla osób starszych. A przy kasie została zamontowana pętla indukcyjna dla osób z aparatami słuchowymi czyli system wspomagania słuchu, który umożliwia osobie niedosłyszącej odbiór nieskazitelnie wyraźnego dźwięku poprzez cewkę telefoniczna (T), w którą wyposażony jest każdy aparat słuchowy.

Ponadto w kawiarni osoby niesłyszące, starsze, mogą korzystać z przywoływaczy – za pomocą naciśnięcia odpowiedniego przycisku, mogą poprosić obsługę do stolika. Stosowany jest również znikopis (tablica do pisania) przy kasie dla osób niemych, która umożliwia napisanie zamówienia.  Nie zapomniano również o misce dla psa przewodnika, która została umieszczona w widocznym dla każdego miejscu.  Co najważniejsze –  obsługa będzie pełna empatii i zrozumienia potrzeb wszystkich naszych gości, także tych dotkniętych niepełnosprawnością. Udogodnienia dla nich w kawiarni w Factory Annopol  to nie jedyne zmiany.

Kawiarnia przeszła prawdziwą metamorfozę i jest obecnie wizytówką sieci. Całkowita powierzchnia użytkowa lokalu to ponad 100 mkw.  z czego część dla gości, z 50 miejscami siedzącymi zajmuje ponad 80 mkw.  Kawiarnie sieci to miejsca do rozmów i spotkań z ludźmi, które pozwalają się oderwać od codzienności. Dzięki podziałowi na różne strefy, goście mają możliwość spotkań towarzyskich przy kawie, wygodnej pracy z komputerem, prowadzenia spotkania businessowych w większym gronie,  ale także na szybki zakup produktów na wynos lub  spędzenia wolnej chwili w wyciszeniu. Do wyposażenia i wystroju wnętrza dodano meble tapicerowane z przewagą kanap i foteli.  Zastosowano różnorodne faktury, naturalne, szlachetne ekologiczne materiały (korek, kamień, drewno, metal). Wnętrze dopełnia  różnorodne, budujące nastrój oświetlenie (wiszące oraz kinkiety) a także detale budujące przyjemne otoczenie (roślinność, lustra, donice, poduchy). Nowe wnętrze to wizytówka domowości w nowoczesnym wydaniu.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – LUTY – MARZEC 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 26.03.2019
Aktualizacja: 09.05.2019