Adam Wysocki, właściciel Pufa Design: Wzornictwo buduje silną markę

Udostępnij artykuł

[SPECJALNIE DLA NAS] Specyfika branży HoReCa jest mi bardzo bliska. Przez ponad 10 lat byłem z nią związany zawodowo, począwszy od stanowisk szeregowych na zarządzaniu kończąc. Moja pasja do wzornictwa skłoniła mnie do założenia marki Pufa Design, lecz nadal pozostaję w bliskich relacjach z rynkiem HoReCa, tym razem jako dostawca wysokiej jakości skandynawskiego wzornictwa – mebli, oświetlenia, akcesoriów dekoracyjnych – mówi Adam Wysocki, właściciel www.pufadesign.pl, w komentarzu przygotowanym na potrzeby publikacji Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2022.

Minione dwa lata mocno doświadczyły wiele branż, obecnie stawiając kolejne wyzwania w postaci np. szybko rosnących kosztów. Ta sytuacja sprawia, że element wyróżnienia się na rynku jest elementarny. Pufa Design oferuje ponadprzeciętne odważne projekty lamp, mebli i dekoracji. Kreowanie wyjątkowych wnętrz (pokoi, SPA, lobby, restauracji, kawiarni) oraz tarasów, balkonów czy ogródków hotelowych buduje silną markę obiektu.

Wzornictwo to inwestycja w jakość, funkcjonalność, trwałość na lata (zwłaszcza w obiektach użyteczności publicznej) oraz w ekologię. Dostarczając rozwiązania premium oferujemy wyjątkową estetykę, którą łatwo wyróżnić się wśród konkurencji. Od ponad 12 lat śledzimy wzornicze trendy, więc z łatwością prowadzimy klienta przez proces wyboru dizajnu na lata. Nasi klienci zyskują pewność, że takie produkty będą skutecznie pracować na ich wyniki finansowe. Wiele naszych marek zapewnia 10 lat gwarancji na produkty do branży HoReCa. To inwestycja o mocnych fundamentach.

Największe znaczenie ma dziś budowanie wyróżniającej się oferty

Klienci mają dużą świadomość wzorniczą i takich rozwiązań oczekują. Dizajn stał się jednym z filarów, na których buduje się charakter miejsca, stwarza nowe możliwości, podąża za zmieniającymi się potrzebami klientów runku HoReCa. Pozwala na efektywne zainteresowanie marką hotelu czy restauracji, a tym samym skorzystanie z jego oferty. Hotele, restauracje, kawiarnie powinny uwzględnić…Pełną treść komentarza publikujemy w Rynku Dostawców HoReCa – RAPORT 2022.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.