Gemini Park Bielsko-Biała: Ruszyły dwa nowe lokale

Do grona najemców galerii dołączyły dwie marki restauracyjne – Olimp i Makarun.  Pierwszy brand, mający swoje lokale także w tyskim i tarnowskim Gemini Park, zajął lokal usytuowany przy strefie food court. Jego sąsiadem został natomiast Makarun. W sumie obie marki zajęły powierzchnię 130 mkw. Otwarcie Olimpu było lokalnym debiutem na Podbeskidziu.

Nowe otwarcia to wyraźny sygnał pokazujący, że sytuacja powoli stabilizuje się. To także dowód na to, że pomimo wyzwań, z jakim dziś mierzy się rynek centrów handlowych, marki nie rezygnują z inwestycji w najem w atrakcyjnych biznesowo lokalizacjach.  Wręcz przeciwnie, wracają do planów, które poczynione zostały jeszcze przed pandemią mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.

Otwarcie Olimpu i Makarunu umacnia ofertę centrum handlowego w segmencie gastronomii. Olimp jest obecnie jedyną restauracją w bielskiej galerii oferującą dania na wagę. Z kolei Makarun to jedyny lokal mający w swoim menu tak bogatą ofertę makaronów.

Oprócz nowych lokali w Gemini Park można znaleźć także kilka zagranicznych sieci. W centrum od lat działają m.in. McDonald’s, KFC, Subway czy Pizza Hut, a także krajowe koncepty, w tym Silver Dragon, Sushi Samuraj czy Donner Kebab. Oprócz restauracji ofertę wypełniają także 4 kawiarnie –  Costa Coffee, Grycan, Lodomania i Cukiernia Sowa.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Nowi najemcy nie tylko poszerzają naszą ofertę kulinarną, ale przede wszystkim wprowadzają do dostępnego menu wiele nowości z kuchni polskiej i światowej.  Olimp i Makarun urozmaicają także dostępne w naszym tenant-mix’ie formaty gastronomiczne. Tym samym idziemy z duchem czasu, dywersyfikując ofertę food court’u, nie tylko pod względem różnorodności kuchni, ale także konceptów – mówi Joanna Zemczak, Senior Leasing Manager Gemini Holding.

Co więc ciekawego znajdą fani kulinariów w nowych lokalach?

Klienci lubią i doceniają restauracje Olimp przede wszystkim ze względu na nieograniczone możliwości miksowania dań oraz bogate, zmienne menu. Odwiedzający bielski lokal znajdą u nas popularne dania kuchni polskiej, ale także kuchni świata. Nowością jest  szeroka oferta dań sezonowych, w tym również przygotowywanych z produktów od lokalnych dostawcówmówi Izabela Domaradzka, dyrektor działu marketingu Gastromall Group.  – W menu nie zabraknie także klasyków, w tym m.in. pierogów, placków ziemniaczanych, gołąbków i makaronów. Atutem nowej restauracji jest także duży wybór sałatek i surówek, a hitem domowy kompot z sezonowych owoców przygotowywany wg najprostszej receptury – dodaje.

Także menu Makarunu ma wiele do zaoferowania. Wśród serwowanych tu dań jest aż kilka rodzajów makaronu, w tym m.in. klasyczne Bolognese, Carbonara czy Fromaggio. Całość dopełniają zapiekanki oraz napoje.

Jak przekonują przedstawiciele galerii, Gemini Park Bielsk-Biała to idealne miejsce do lokowania świeżych i ciekawych konceptów gastronomicznych, takich jak Olimp czy Makarun.

Inwestycjom sprzyja m.in. szeroki rynek, na którym działa galeria, obejmujący chociażby popularne beskidzkie ośrodki turystyczne. Nie bez znaczenia jest także rodzinny format galerii – mówi Joanna Zemczak. – Magnesem jest również już zastana, jedna z najszerszych ofert gastronomicznych na Podbeskidziu, a także unikalna oferta atrakcji czasu wolnego, jaką dysponuje Gemini ParkTa obejmuje dziś oprócz gastronomii, także 10-salowe kino Cinema City, fitness club BeFit, a także 2 plenerowe atrakcje – park rekreacyjno-rozrywkowy „W DECHE” oraz park linowydodaje.

Inwestorów ma przyciągać także ugruntowana pozycja Gemini Park na Podbeskidziu oraz wyniki galerii –  i to zarówno te sprzed, jak i po lockdown’ie.

Tylko w 2019 roku Gemini Park odwiedziła rekordowa liczba blisko 5,5 mln osób. W ostatnich miesiącach galeria natomiast dynamicznie odzyskuje klientów i obroty.  Tylko w sierpniu odzyskaliśmy aż 86 proc. zeszłorocznego footfall’u. Wynik ten był o 8 punktów procentowych lepszy od trendu, jaki na rynku w tym samym czasie zanotował Top Key. Lipiec z kolei przyniósł nam obroty na poziomie aż 99% ubiegłorocznych. To dobra wiadomość zarówno dla naszych obecnych najemców, jaki potencjalnych, w tym sieci restauracyjnych i kawiarnianych szukających solidnego partnera – mówi Krzysztof Brączek.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.