Kraków: Al dente by Makarun Premium z pierwszym punktem

Udostępnij artykuł
Z początkiem roku strefa gastronomiczna centrum handlowego Nowe Czyżyny zyska nową restaurację. Otwarcie wstępnie zaplanowane jest na I kwartał 2021 roku.

Ostatni rok jest pełen wyzwań dla całego ekosystemu centrów handlowych. Mimo pandemii, marki jednak nie rezygnują ze swoich planów rozwoju, zwłaszcza w atrakcyjnych biznesowo lokalizacjach.

Dział najmu właściciela krakowskiego obiektu podpisał właśnie umowę z właścicielami marki Makarun Premium. Dzięki niej już na początku tego roku gastronomiczny tenant mix centrum handlowego wzbogaci największa sieć spaghetterii w Polsce.  Restauracja zajmie lokal o powierzchni 35 m kw. W jej menu będzie można znaleźć różnego rodzaju makarony, podawane z ciekawymi sosami m.in. carbonara, pomodoro con pollo, currygodnym czy szpinakowym.

Nowa odsłona Makaruna tj. Al dente by Makarun Premium z pewnością uczyni nasz pierwszy punkt w krakowskich Nowych Czyżynach ciekawszym, nawiązującym mocniej do kultury kulinarnej Włoch, ekologicznym i z nowymi rozwiązaniami. Naszym celem jest ulepszenie produktu wizualnie i operacyjnie, co przede wszystkim ma podnieść finalną atrakcyjność usługi. Prowadząc badania customer experience oraz wprowadzając nową technologię, chcemy pozyskać nowe grupy klientów oraz zaprezentować prawdziwie zdrowy fast food – mówi Marcin Szworak, właściciel marki Al dente by Makarun.

Ten kierunek rozwoju marki jest szansą także dla Nowych Czyżyn.

Makarun, który u nas pojawi się w odsłonie Premium to jeden z najciekawszych konceptów gastronomicznych na rynku, który dynamicznie rozwija się w ostatnich latach. Marka lokuje się w najlepszych centrach handlowych w całej Polsce. Ma także restauracje w USA i w Dubaju. Cieszy nas, że w planach rozwoju nie zabrakło także Nowych Czyżynmówi Marta Drzewiecka, Portfolio Property & Marketing Manager Newbridge.Oferta gastronomiczna Nowych Czyżyn to dziś 13 restauracji i kawiarni, w tym m.in. KFC, Domino’s Pizza, Sevi Kebab, Silver Dragon, ale także kawiarnie i cukiernie m.in. Nakielny czy Krakowskie Wypieki. Makarun idealnie wpasowuje się w ten mix, uzupełniając menu o dania zainspirowane niezwykle popularną w Polsce kuchnią włoską.

Zmiany na food court to kolejny element rozwoju tenant mix’u obiektu z portfolio Newbridge.

Rozmowy z najemcami zainteresowanymi lokowaniem u nas swoich marek prowadzimy mimo pandemii. Stawiamy przy tym jednak na ciekawe brandy i nowe koncepty. Makarun to marka idealnie wpasowująca się w naszą strategię rozwoju – wyjaśnia Marta Drzewiecka.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE grudzień 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 14.01.2021
Aktualizacja: 14.01.2021