Maczfit ufunduje 700 posiłków dla seniorów

Udostępnij artykuł
W ubiegłym miesiącu marka zorganizował inicjatywę #MaczLove, w ramach której przekazała wsparcie tym, którzy najbardziej go potrzebowali. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia marka nie zwalnia tempa i ponownie dzieli się radością. Niebawem setki posiłków po raz kolejny wyjadą z siedziby firmy, by wywołać uśmiech na twarzach seniorów w całej Polsce.

Czas izolacji i obostrzeń sprawia, że dla wielu atmosfera najbliższych Świąt Bożego Narodzenia nie będzie przypominała tej z ubiegłych lat. Ograniczenia liczby gości przy wigilijnym stole oraz troska o zdrowie i bezpieczeństwo najbliższych sprawią, że niektórzy ten magiczny, zimowy czas spędzą w osamotnieniu. Marka Maczfit, która regularnie wspiera potrzebujących, nie spoczywa na laurach i ponownie realizuje akcję #MaczLove, w ramach której w ubiegłym miesiącu setki posiłków trafiły prosto pod drzwi seniorów. Tym razem nie będzie inaczej. Maczfit zachęca, by zgłaszać potrzebujące osoby poprzez ankietę opublikowaną na kanale marki na Facebooku. Każde zgłoszenie będzie weryfikowane, a wybrani otrzymają smaczne i zdrowe posiłki bezpiecznie prosto pod drzwi.

Maczfit poprzez działalność jaką prowadzi, ma potencjał, by angażować się i wspierać tych, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji. To już  kolejny raz w tym roku gdy identyfikując ważny problem społeczny, adresujemy dobro najbardziej potrzebujących. I nie spoczniemy na laurach. W ramach inicjatywy #MaczLove regularnie planujemy dzielić się tym, co robimy najlepiej – smacznymi i zdrowymi posiłkami mówi Małgorzata Wierzbicka, dyrektor marketingu marki Maczfit.

21 grudnia z siedziby firmy w Szymanowie wyruszą pierwsze posiłki w ramach akcji #MaczLove. Do potrzebujących trafi 700 posiłków. Dzięki temu osoby w trudnej sytuacji lub przebywające na kwarantannie będą mogły pozostać w domach bez narażania swojego zdrowia.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE październik-listopad 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 15.12.2020
Aktualizacja: 16.12.2020