Weranda Delivery – nowy koncept Weranda Family

Udostępnij artykuł
Marka z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku gastronomicznym, w czasie pierwszego lockdownu stworzyła nowy brand z oryginalną włoską pizzą na wynos – Irmina’s Pizza. Podczas kolejnego zakazu działalności stacjonarnej dla restauracji, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich gości w czasie, gdy lokale muszą pozostać zamknięte, drużyna Werandy wystartowała z kolejnym konceptem.

Na specjalnie stworzonej stronie internetowej werandanawynos.pl powstał sklep internetowy, w
którym można zamówić naturalne i domowe przetwory z dostawą na terenie całej Polski. Są to m.in konfitury w najróżniejszych smakach, słynny sos vinaigrette, miody, czekolady i wina, a oferta sklepu delikatesowego będzie się jeszcze powiększać.

Dostępne są także gotowe zestawy prezentowe oraz specjalne vouchery – do zrealizowania w rezydencji Weranda Home pod Poznaniem czy np. na warsztaty kulinarne organizowane online. Przez stronę internetową można też zamówić do domu lub biura jedzenie z restauracji Weranda w
Poznaniu. Menu opiera się nie tylko na sałatach, czy burgerach w kilkunastu wersjach, ale
także zdrowych pozycjach polskiej kuchni. Nowością są dania obiadowe w słoikach o przedłużonym
terminie ważności dzięki naturalnej metodzie pasteryzacji.

Weranda Family tworzona jest przez ludzi i to ludzie są w tej firmie najważniejsi. Staramy
się zachować jak najwięcej miejsc pracy i przetrwać do okresu letniego, dlatego szukamy co chwile nowych rozwiązań dla naszej marki. Wszystkie pomysły omawiamy i realizujemy wspólnie, z całym zespołem. Nie poddajemy się. Póki walczymy, to czujemy się wygranymi – mówi Jan Poniński, CEO Weranda Family.

Firma oferuje również w Poznaniu usługę cateringową typu door-to-door, czyli organizację
wszelkiego rodzaju przyjęć (urodziny, rocznice, święta, kolacje biznesowe czy babyshower). Jest to
usługa kompleksowa – od stworzenia indywidualnego menu, przez dostarczenie jedzenia pod wskazany adres, aż po zapewnienie serwisu czy dodatkowych elementów dekoracyjnych i zaproszeń.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE październik-listopad 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 02.12.2020
Aktualizacja: 02.12.2020