Zima na wynos czyli jarmark świąteczny w Twoim lokalu

Nadchodzący czas świąteczno-sylwestrowy to okres rodzinnych i towarzyskich spotkań, czas radości, jednak tegoroczny listopad i grudzień będą zdecydowanie inne niż zazwyczaj. Wszyscy wiemy, że wiele lokali gastronomicznych szuka w tej chwili różnych rozwiązań, aby zwiększać swoją sprzedaż. Przyjmują formę delikatesów, a w okresie świątecznym planują sprzedawać dania i produkty, które będziemy mogli umieścić na naszych wigilijnych stołach czy zestawy na sylwestrowe spotkania z przyjaciółmi w zaciszu domowym.

Wprowadzone restrykcje znacznie ograniczają działania, ale obserwujemy wspaniałe inicjatywy, które lokale gastronomiczne podejmują, aby przetrwać i zarazem wyróżnić się.  

Wychodząc naprzeciw sytuacji w jakiej wszyscy się znaleźliśmy firma Stalgast postanowiła zaproponować specjalną ofertę pod hasłem ZIMA NA WYNOS.

Eksperci Stalgast przewidują, że formuła Świątecznych Jarmarków przeniesie się z tłocznych, szczególnie w tym okresie, placów na starych miastach właśnie do lokali gastronomicznych. Klienci będą zapewne mogli tam kupić nie tylko grzane wino prosto z warnika, ale także zamówić pasztety,  dania spakowane próżniowo, słoiki z różnymi przysmakami, ciasta czy zestawy z sylwestrowymi przekąskami.  

Poza standardową o tej porze roku promocją JESIENNE OKAZJE, w której również znajduje się wiele produktów, które przydadzą się w dostawach oraz dbaniu o bezpieczeństwo i higienę – Stalgast przygotował dodatkową ofertę ZIMA NA WYNOS, która dostępna jest wyłącznie w sieci Salonów Partnerskich.

Stalgast to polska, rodzinna firma z tradycjami, która już od dwóch lat buduje swoją sieć Partnerską. Salony Partnerskie Stalgast to 11 lokalizacji, które powstały przy współpracy z firmami działającymi od lat w branży HoReCa i specjalizującymi się w doborze sprzętu dla lokali gastronomicznych. Salony Stalgast znajdują się w Bochni, Bydgoszczy, Bytomiu, Kołobrzegu, Łodzi, Olsztynie, Piasecznie, Rzeszowie, Toruniu, Warszawie oraz Zielonej Górze. Ich dokładne adresy oraz kontakty można znaleźć w wyszukiwarce Salonów i Punktów Partnerskich Stalgast.

Podczas pierwszej fali koronawirusa, w marcu, z inicjatywy Stalgast powstało Stowarzyszenie „Przyszłość dla gastronomii”, a podczas drugiej fali przedstawiciele Stalgast włączyli się do Sztabu Kryzysowego Gastronomii Polskiej.

W obliczu zagrożenia związanego z Covid-19 stanął cały świat, a jego skutki szczególnie mocno odczuwa branża gastronomiczna. W związku z pandemią wszyscy dziś zadajemy sobie to samo pytanie: jak będzie wyglądał nasz świat, przyszłość naszej branży w czasie, gdy uporamy się z wszechobecnym wirusem. Na to pytanie nikt z nas nie zna odpowiedzi, a zarazem od każdego z nas tak wiele zależy. Nasza przyszłość to teraz ciężka praca oraz podejmowanie działań mimo, że okres jest wyjątkowo trudny. W swoich przedsięwzięciach od początku pandemii postawiliśmy na współpracę i jedność ponad podziałami i wierzymy, że dziś jest to klucz do naszego wspólnego sukcesu oraz przetrwania kryzysukomentuje Maciej Kotecki oraz Michał Kotecki, członkowie zarządu Stalgast.

Jak sami mówią, gastronomia to dla nich nie tylko branża to także ich pasja, dlatego wszelkie podejmowane obecnie działania podejmowane są dla jej wsparcia.

Aktualnie dużą część asortymentu Stalgast można znaleźć w obniżonych cenach, a wytypowane do promocji produkty są przemyślane tak, aby doposażenie się mogło wpłynąć na wzrost zysków w lokalach gastronomicznych. Zapraszamy do Salonów Partnerskich Stalgast!

Tekst powstał we współpracy z firmą Stalgast.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.