Bobby Burger wprowadza drive thru

Polska sieć burgerowni szybko zareagowała na nową rzeczywistość spowodowaną pandemią koronawirusa. W pierwszej kolejności skupiła się na zamówieniach przez internet, odbiorze osobistym i ofercie dowozów. Część lokali Bobby Burger została zamknięta a sprzedaż online z tych punktów przeniesiona do innych lokalizacji, by w ten sposób realizować zamówienia ze wszystkich części danego miasta. Teraz sieć wprowadza nowe udogodnienie dla klientów – usługę drive thru.

Bobby Burger liczy 45 lokali znajdujących się w dużych miastach Polski. Obecnie ponad 30 z nich realizuje zamówienia z odbiorem osobistym w lokalu lub dowozem do wskazanego miejsca. Od 12 maja br. klienci sieci mogą również odebrać swoje zamówienie bez wychodzenia z samochodu, korzystając z usługi drive thru, która pilotażowo ruszyła w wybranych lokalach Bobby Burger w Warszawie: Woronicza, Żurawia, Kasprzaka, Solidarności, Plac Zbawiciela i Saska.

Jak to działa?

Klient może złożyć zamówienie w wygodny dla siebie sposób: telefonicznie, za pomocą aplikacji mobilnej lub strony www Bobby Burger. W komentarzu lub podczas rozmowy powinien zaznaczyć, że interesuje go opcja drive thru. W celu szybkiej identyfikacji wymagane jest także podanie modelu, koloru i numeru rejestracyjnego samochodu. Chwilę przed przyjazdem na miejsce gość poinformuje obsługę lokalu o tym fakcie, najlepiej telefonicznie lub na Messengerze. Po zatrzymaniu się pod konkretną burgerownią wystarczy, że użyje dwa razy klaksonu lub zadzwoni do obsługi, a ona przyniesie jedzenie bezpośrednio do samochodu. W tym momencie osoby, które nie zapłaciły za zamówienie przez internet, będą mogły zrobić to za pomocą mobilnych terminali.

Usługę kierujemy do osób, które nie mają czasu na odbiór osobisty, wejście do lokalu. Przemieszczają się po mieście lub wracają do domu po pracy i chcą szybko zjeść ulubionego burgera. Ze względu na to, że obecnie nie możemy oferować konsumpcji na miejscu, staramy się zrobić wszystko, aby nasi stali klienci nie musieli rezygnować z naszych burgerów. Oczywiście tym samym liczmy na to, że nowa usługa pomoże nam finansowo przetrwać ten trudny czas dla całej branży gastronomicznej – mówi Krzysztof Kołaszewski, współzałożyciel sieci Bobby Burger.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.