BRITA Polska wspiera lokalną gastronomię

Udostępnij artykuł
W trudnym okresie dla branży restauracyjnej BRITA Polska postanowiła mocno zaangażować się w działania #hotgastrochallenge, #jedzlokalnie, #pijloklanie. Od 9 listopada firma zamawia posiłki regeneracyjne dla stacjonarnych pracowników w okolicznych restauracjach.

Wprowadzone ograniczenia związane z pandemią koronawirusa znów odbijają się negatywnie na sytuacji lokalnych restauratorów. Dlatego pracownicy Brita Polska postanowili aktywnie wesprzeć sektor gastronomiczny zamawiając od nich posiłki regeneracyjne. Obiady na wynos są kupowane codziennie w innych restauracjach, szczególnie w tych zlokalizowanych blisko firmy mieszczącej się w Ożarowie Mazowieckim. Pierwszy posiłek został zakupiony w Pasibusie, ponieważ to oni byli główną inspiracją do włączenia się w akcję #hotgastrochallenge. Kolejne zamówienia złożono w lokalnych restauracjach: Karczma Baccara – Jawczyce, Hrabina Wcina – Ożarów Mazowiecki, Hedera – Stare Babice, McDonald’s – Jawczyce, Stylowa –  Ożarów Mazowiecki, Livorno – Latchorzew, Ristorante Da Santi – Stare Babice.

Co istotne – posiłki przeznaczone są dla pracowników, których charakter pracy nie pozwala na pracę zdalną. Należą do nich m.in. pracownicy magazynu, recepcji czy logistyki.

Jako firma zaangażowana społecznie, chcemy wspierać lokalnych restauratorów oferujących dania na wynos. W dzisiejszych czasach każde wsparcie dla lokali gastronomicznych jest na wagę złota. Mamy szczerą nadzieję, że podjęte przez nas kroki zainspirują także inne firmy do działania i wspólnie przyczynimy się do przetrwania biznesu restauracyjnegomówi Tomasz Zawora, Dyrektor Zarządzający BRITA Polska.

Codzienna praca pracowników stacjonarnych firmy BRITA Polska zapewnia ciągłość dostaw i brak opóźnień w realizowaniu zamówień filtrów do sklepów. Solidarnie przyłączając się do akcji, firma może nie tylko wesprzeć lokalną gastronomię, ale również pozytywnie wpłynąć na komfort pracy pracowników, uhonorować ich wysiłek i zaangażowanie w trudnych czasach pandemii.

BRITA Polska specjalizuje się w filtracji wody przeznaczonej do spożycia. Produkty najczęściej wykorzystywane są w gospodarstwach domowych. Jednakże, jeden z działów firmy dostarcza filtry profesjonalne przeznaczone do lokali gastronomicznych. Są one montowane przy ekspresach do kawy, piecach konwekcyjno-parowych i piekarniczych oraz zmywarkach do naczyń. Lockdown branży gastronomicznej oznacza również kłopoty dostawców sprzętu gastronomicznego.

Tekst powstał przy współpracy BRITA Polska.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE październik-listopad 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 01.12.2020
Aktualizacja: 02.12.2020