MAX Premium Burgers z nową linią burgerów

Udostępnij artykuł
Na sezon wiosenno-letni sieć wprowadza Spicy Avocado. To zainspirowane ciepłą i kolorową Kalifornią cztery burgerowe propozycje:  z wołowiną, plant beef, serem halloumi i kurczakiem.

W menu szwedzkiej sieci królują okresowo zmieniane burgery klasy Grand Deluxe. 14 maja w menu zagościła ich nowa sezonowa odsłona – Spicy Avocado.
 
Smak nowych burgerów to przede wszystkim zasługa połączenia awokado w kostkach z papryczkami jalapeño i sosem śmietanowo-cebulowym. W składzie jest dodatkowo pomidor, ser Cheddar i piklowana czerwona cebula. Wraz z grillowaną wołowiną czy smażonym kurczakiem stanowią kompozycję, w opracowaniu której szef kuchni Max Burgers, Jonas Mårtensson inspirował się smakami zachodniego wybrzeża Stanów Zjednoczonych.
 
MAX Premium Burgers rozbudowuje swoje Zielone Menu. Marka stawia sobie za cel, by do roku 2022 co drugi sprzedawany burger był w wersji innej niż z czerwonym mięsem. W przypadku linii Spicy Avocado amatorzy opcji bezmięsnych mogą wybrać burgera z serem halloumi albo z Delifresh Plant Beef – oryginalnym pomysłem MAXa na roślinną porcję białka doskonale imitującą mięso.
 
Nowym burgerom towarzyszą przekąski: Serki Habanero, czyli pikantne serki z papryczką habanero oraz Frytki z Sosem Śmietanowo-cebulowym, podawane z posiekaną papryczką jalapeño, czerwoną cebulą, sosami serowym i śmietanowo-cebulowym.
 
Nowe produkty są dostępne we wszystkich kanałach sprzedaży MAXa (w restauracjach, na linii Drive Thru, w zamówieniach online na maxorder.pl) oraz u partnerów prowadzących dostawy (Uber Eats, Wolt, Glovo, glodny.pl).

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 18.05.2020
Aktualizacja: 18.05.2020