Pierogarnia Stary Młyn wróciła do Poznania

Udostępnij artykuł
Marka rodzinna powstała w 2007 roku. Po jej toruńskim sukcesie w 2010 roku przyszedł czas na rozwój franczyzowy i wybór padł na stolicę Wielkopolski. Po roku funkcjonowania, poznański właściciel bez uzgodnień z właścicielem konceptu, zmienił nazwę lokalu. Po kilku latach sporu i batalii sądowych udało się odzyskać prawa do restauracji.

– Od samego początku próbowaliśmy rozwiązać sprawę polubownie – mówi właściciel Pierogarni, Maciej Podlaszewski. – Niemniej sytuacja stawała się coraz trudniejsza z dnia na dzień. Chatka zaczęła zmieniać nazwy, sprzedawać rezerwacje czy vouchery bez pokrycia. Nasi oddani goście nie mogli ich zrealizować, czuli się oszukani. Oszukani przez nas – dodaje.

Po kilku latach sporu i batalii sądowych udało się odzyskać prawa do restauracji i wyczyścić sytuację. Jednak niesmak pozostał.

– W czerwcu tego roku wróciliśmy do Poznania na zupełnie innych warunkach i Pierogarnię powierzyliśmy w zaufane ręce. Wierzymy, że mimo wszystko, uda nam się naprawić negatywne odczucia czy wspomnienia gości. Pierogi powinny kojarzyć się z pysznościami, radością, a nasze pierogi są pod tym względem niezastąpione, bowiem zabierają każdego pierogożercę do świata młodości i pierwszych kulinarnych odkryć. Życzymy sobie, aby goście nam zaufali i razem z nami postarali się zapomnieć o przeszłości – dodaje Podlaszewski.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 18.07.2019
Aktualizacja: 18.07.2019